FILMAS BILDES APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
Interešu grupas [???]
Interešu grupas > Viss pārējais...  > Veselība, skaistums
jasmina33 jasmina33 tēma (2014-09-15 09:33) [visas]:

Rūdīšanās

jasmina33 2014-09-15 09:33
Tuvojas rudens sezona, pamazām sāk aktivizēties visādi rudens vīrusi, sabiedriskajā transportā noķert kādu ir diezgan vienkārši. Interesanti būtu pamēģināt norūdīties, bet ar ko sākt? Ar staigāšanu basām kājām?
fils08 2014-09-15 09:42
Maigākie aeroterapijas veidi ir pastaigas svaigā gaisā un gulēšana pie atvērta loga. Spēcīgāka iedarbība ir gaisa peldēm. Tas nozīmē uzturēšanos svaigā gaisā veļā vai, ja tas iespējams, pilnīgi kailai.Gaisa pelde uz atkailināto ķermeni iedarbojas efektīvāk nekā pastaigas, un tā ir lielāka slodze organismam.Silts ūdens paplašina asinsvadus, pazemina asinsspiedienu, iedarbojas spazmolītiski kā muskulatūras relaksants, nomierina centrālo nervu sistēmu. Savukārt vēsa un auksta ūdens ietekmē virspusējie asinsvadi sākotnēji sašaurinās un pēc tam paplašinās. Notiek reflektora asinsrites uzlabošanās iekšējos orgānos, tiek tonizēta centrālā nervu sistēma. Ķermeni pie vēsa ūdens pieradina pakāpeniski, sākot ar ekstremitāšu iegremdēšanu. Tādēļ vannā ielaiž ūdeni tikai tik daudz, lai tas ir līdz potītēm, un 1 – 2 minūtes pastaigā pa vannu. Tas rada papildu slodzi pēdām. Var sākt ar apmēram +14…+19 oC siltu ūdeni. Tajā peldina arī plaukstas.
Nākamajās reizēs dušas vēso ūdeni laiž uz apakšdelmiem un apakšstilbiem, pēc tam – augšdelmiem un augšstilbiem, visbeidzot – uz visa ķermeņa.
Otrs norūdīšanās veids ir pakāpeniska (pa grādam) ūdens temperatūras pazemināšana dušā, ūdens strūklu uzreiz virzot uz visu augumu vai pilnīgi iegremdējoties vannā. Norūdīšanās jāveic katru dienu un pakāpeniski. Pēc vairāku nedēļu pārtraukuma organisms atkrīt sākumstadijā un viss jāsāk no gala.Profesors Fils.
BMW7 2014-09-15 11:41
Ar basām kājām jau gandrīz par vēlu,ja vien nav olimpiskais rūdījums...bet ir ideāls laiks skriešanai,jo nav vairs karsts un nav vēl auksts.R.
Aicha1 2014-09-18 19:05
Droši lietot ķiplociņu ,vakara ēšanas reizē .Ar basām kājām , vismazāk šajos laika apstākļos vajadzētu staigāt .
Rādu no 1 līdz 4 (kopā 4)

Šī tēma ir slēgta un to vairs nevar komentēt
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅