FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
Interešu grupas [???]
Interešu grupas > Reliģija  > Parapsiholoģija.
Sircc Sircc tēma (2009-12-24 02:00) [visas]:

Ābečnieks

Sircc 2009-12-24 02:00
jebšu Mazais jezotērais kaķisms:
sadaļa: SKOLA, SKOLNIEKS SKOLOTĀJS (izvilkumi):
Pasaule ir Skola, viss, kas notiek ap tevi, ietekmē tevi; viss, kas ietekmē tevi, dod tev mācību.
Cita lieta, ka prāta kūtruma un tā seku, spītība, dēļ, tu vari nesadzirdēt, ka topi uzrunāts. Taču šīī pasaule ir tieši tava klase un nekādas PĀRMĒRĪGAS prasības tev neizvirza.
Tie, kas spēj ietekmēt pasaules pocesus [no kuriem citi mācās] ir Skolotāji. Nav obligāti, lai viņi pieskaitītu savu darbību ezotērām zinībām - svarīgs pats fakts - viņi maina Skolnieku pasauli, mācot tos.
Skolnieks ir tas, kas neapzinās un nespēj mērķtiecīgi iedarboties uz savu Skolu-pasauli. Taču, neapzināti, viņš postījumus nodarīt var - Skolai (noplicinot to), - bet ne Skolotājam.
Skolnieks, kā jau mazs bērns, visbiežāk, neprot lūgt mācību skaidri, saprotami un godbijīgi - visbiežāk viņš to dara, vēršot agresiju pret gudrāko, stiprāko, garīgāko.
Lai ko darītu, savstarpējā saskarsmē, stiprākais, garīgākais, gudrākais vienmēr dod macību vajākajam, primitīvākajam, dumjākajam - ir viņa Skolotājs. Taču stiprākais, gudrākais un garīgākais nedrīkst vērst agresiju pret savu Skolnieku - "darīt pāri vajākam" ir nepieņemami (destruktīvi) jebkurā hierarhijā.
Ir labi Skolotāji un ir slikti Skolotāji: labi ir tie, kas apzinās savu iedarbību, paredz sekas un vērš darbu uz to, lai Skolnieku sagatavotu nākamai klasei.... un, galu galā, jaunai Skolotāju paaudzei. Slikti ir skolotāji, kas neparedz savas mācības sekas, nesagatavo Skolnieku nākamai klasei un, galu galā, rada pārrāvumu Skolotāju paaudžu maiņā.
Destruktīvi var rīkoties tikai neapzinīgs, neizglītots - slikts skolotājs.
Slikts skolotājs var sniegt tikai sliktu macību.
Slikts skolotājs [nokļūst sansaras lokā] paliek uz otru un trešu gadu - kopā ar saviem audzināmiem.
Slikti skolotāji vairumā rada draudu Skolas-pasaules pastāvēšanai.
Sircc 2009-12-24 02:07
Slikts skolotājs (piemers nr.1)
Ar dievišķu izcelsmi ir gan tas, ko saprotam, gan tas, ko nesaprotam, gan tas, par ko zinām, gan tas, par ko nenojaušam. Kāpēc reliģijas un fundamentālas "mācības" dod "savējiem", to, ko viņi neizprot - vai tad Dieva/u nodoms nav aicināt ļaudis dzīvot pēc Viņa baušļiem?! Tad tie jādod tādi, kas saprotami. Kā var prasīt, lai ievēro to, kas nav saprotams? Kā var sodīt skolnieku par to, ka skolotājs nav spējis izskaidrot?
Sircc 2009-12-24 02:31
Slikts skolotājs (piem. nr.2)
Mācība - Kredīta došana: dot nevajadzīgu, pieprasot neesošu (- prāta jaukšana, "Nelabā" profīls)
- Līdzīgi, kā "savā" garīgajā mācībā (piem.nr.1), šodienas pasaules varenie "kristīgie" - bankas un valdības - sodu par makroekonomikas plānošanas pušieri uzveļ "mazajam cilvēkam". Bet pašas, klusībā, palielina savus peļņas un ietekmes procentus. Valdoņu veselais saprāts pret "iemācīto" nepalīdz, kļūdas netiks labotas, - kas notiks ar pasauli - sk. ievadrakstā.

Ilustrācijai:
Juristi un finansisti atzīst Dieva/Dabas likumus par nepilnīgiem un raksta paši savus likumus. Saskaņā ar šiem likumiem, nepilnīgi ir visi, kas nav juristi un finansisti.
Premaja 2009-12-24 09:59
Interesanti! Pats izdomāji, vai citē kāda cita domu?
Sircc 2009-12-24 14:24
Es to PATEICU. Lieta, kā tāda, noteikti, pieejama un saprotama katram ar neaptumšotu saprātu. Visi paragrāfi :)

P.s. brīva brīdī paturpināšu
Sircc 2009-12-24 14:39
Tobiš, pamēģini pārķert, ja ne no Avota, tad manis. Un lasi ko gribi :)
Sircc 2009-12-28 03:16
[...]
Skolnieks pieder Klasei, Klase pieder Skolēnam: abi pastāvīgi savstarpēji materiāli mijiedarbojas, abi, principiālajā līmenī, ir viens.
Skolotājs nepieder Klasei un no Klases neko negūst - viss, ko viņš tur dara - atstrādā karmu.
Tāpēc Skolotājam pat svarīgāk, kā Skolniekam ir Skolnieka pārcelšana nākamajā Klasē - tur Skolnieks aizstāj Skolotāju, atbrīvo viņu. Un Skolotājs kļūst par Skolnieku nākamā Klasē.
Pat ragana nevarot aiziet no šīs pasaules, nenodevusi spējas nākamai raganai. Tikai Slikts skolotājs, ar "saviem" Skolniekiem lemts palikšanai par "mēbeli", lemts mūžīgām [dvēseles - un ne tikai] mokām, svešā sansaras lokā.
Karma, šai gadījumā, domāta "pārlaiku karma", kas nāk cauri dzīvēm un likteņiem. Pārlaiku karma Skolēnus neskar, - šai nozīmē viņi ir "bezgrēcīgi" - kā akmens vai dzīvnieks. Skolniekiem domāta laicīgā karma - viņu prāta līmenim loģiski apzināmas mācības, dzīves cēloņsakarības.
Sircc 2009-12-28 04:26
[...]
Pasaulē, Klasē, viss ir ne tikai likumsakarīgs, bet, kā jau minēju, arī savstarpēji saistīts.Tādēļ, karmu var iegūt tikai Skolnieks.
"Uz savu galvu" Skolnieks iegūst savu, individuālu laicīgo karmu. Savukārt slikta Skolotāja sekotāji iestrādā kolektīvo, jebšu, pārlaiku karmu. [Tā ka, labāk, grēkojat uz savu galvu  - dzīve dota darbībai - tam, lai kļūdītos - un kļūdas labotu.]
progmars 2010-03-09 18:26
Izklausās labi. A kur var atrast sakarīgu skolotāju (t.b., vai vispār tādu var atrast, jeb katram jāmācās pa kripatai no visa, kas gadās pie rokas)? Un vai labs skolotājs arī pats nav skolnieks kaut kādā citā līmenī?

"Mācīties, mācīties..." utt. Jautājums tikai - kam un kāpēc?
Sircc 2010-03-09 20:41
Ja Radītājs mācās caur šo (un citām) pasauli, tad tikai nelga var teikt: "Es zinu, kāpēc es mācos!" :)
Visdrīzāk, tas ir process, paša procesa pēc ;) Viens no energoapmaiņas, plūsmas līmeņiem: informāciju var uzlūkot arī kā [unikāli] strukturētu enerģiju.
Tai ziņā interesanti, ka [cilvēkā] ienākošās informācija ir ar zemāku raudzi, par iznākošo. Viss ir visā, visas ziņas, kas cilvēkam nepieciešamas - viņā pašā. Pieejamas, atkarībā no tā, kā sevi saproti.
Daži var sevi izprast meditējot, bet citiem nepieciešams, lai viņiem, piemēram, iesper. Kas, būtībā, ir paša speramā projekcija pasaulē.
[...]
Cilvēks (viņa sirds) ir šai pasaulē augstāk attīstītais izziņas kristāls, tas, kas fokusē un attīra VISPĀRĒJO informāciju. Informācija no materiālās pasaules viņā ienāk neskaidra, "piesārņota", bet iziet augstāka kvalitātē, bagātinot, sakārtojot šo pašu pasauli.
Kristāla struktūra tad arī ir "Augstākā saprāta" lokālā forma :)
Visskumjākais, ka pat visperfektākais kristāls, ar laiku, apsūbē no gružiem, rodas kļūmes, daļēji uztverta informacija neļauj tās atklāt un ...
Un kas un kā tīra sirds kristālu? ;)

2. Skolotāju atrod, ja dara to, kas jādara. Kas darāms, to var izprast, ieklausoties sevī: ja patīk tas, ko dari, - tad Tu dari to, kas Tev jādara.
Katrā ziņā, labi skolotāji nepiesakās, viņi vienkārši ir. Tu vari kādam, ko cieni, kaut ko pajautāt. Vai, vienkārši, skatīties, ko un kā viņš dzīve dara. Un tas būs Tev labs skolotājs. Pie kam, ne vienīgais! :)
Skolotāju atrod kopīgā darbā, skolotājs ir tāds pat, kā Tu, tikai, nu, teiksim, "vecāks".
Kas "neļauj" atrast skolotāju, proti, mācīties, tad tā ir necieņa, necienīga rīcība (pret sevi pirmām kārtām).
...
:) Tā gudri te izrakstos, ka pašam smiekls,... bet, jā, - ir ļaudis, kas no manis šo un to, apzināti mācās, ir mācījušies, bet, foršākais, ir tas, ka vairums pat nezina, ka mācās :) Notek, ka atgriežas, - "zin`, davai papļāpāsim! Man te tā un tā ...". Pēc tam, atkal, pačab. Tad, atkal, nez no kurienes uzr
Sircc 2010-03-09 20:42
...
:) Tā gudri te izrakstos, ka pašam smiekls,... bet, jā, - ir ļaudis, kas no manis šo un to, apzināti mācās, ir mācījušies, bet, foršākais, ir tas, ka vairums pat nezina, ka mācās :) Notek, ka atgriežas, - "zin`, davai papļāpāsim! Man te tā un tā ...". Pēc tam, atkal, pačab. Tad, atkal, nez no kurienes uzrodas - kad ir vajadzība. Te, viss skaidrs - izmēģina, un, tad, prasa, ko tālāk :) Tik pat labi, patiesībā, vēl labāk, varētu prasīt paši sev. Galu galā, tā informācija (plūsma), kas "iziet" no manis, viņam ir "ienākoša" - tātad, [simbolu, aizspriedumu u.t.t.] "piesārņota".
Bet, kamēr trūkst ticības [savai sirdsbalsij], tad tikmēr viņai [sirdsbalsij] vajag tulku, no malas. Paveicās, ja viņš [tulks, skolotājs] nespārda :)
Sircc 2010-03-09 20:53
Skolotājs nav skolnieks, Skolotājs ir emanācija. Skatu punkts, citiem vārdiem. Noformēts un galīgs attiecīgajam "realitātes" līmenim.
...
Ir gan tā, ka skolotājs, visulaik, t.i., darbošanās gaitā, atklāj aizvien jaunu informāciju sevī. Taču visa šī informācija ir pēctecīga un, būtībā, izriet, t.i., nav pretrunā, ar ikvienu iepriekš šī skolotāja pausto domu vai darbu... Tas, pēctecība, visdrošāk uzrāda skolotāju. Kurš "mētājas", noliedz "sevi iepriekšējo" - tam nevar sekot :)

Atvainojos, ka "sagruzīju". Klātienē, aci uz aci, tādām sarunām nav jānotiek.
Rādu no 1 līdz 12 (kopā 12)

Šī tēma ir slēgta un to vairs nevar komentēt
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅