FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
Interešu grupas [???]
Interešu grupas > Profesijas  > Aktīvie pārdevēji
 evelina37 tēma [visas]:
 Klientu apkalpošana.

evelina37 (2007-07-19 10:05)  [visi komentāri]  [visi komentāri šajā grupā]
 Kas pastāstīs kā pareizi jāapkalpo pircējs.
evelina37 (2007-07-19 10:07)  [visi komentāri]  [visi komentāri šajā grupā]
 Strādāju jau kuro gadu ar tehniku.Šorīt bija diskusija ar dēlu kā tad nu pareizi apkalpot.Es saku jāļauj cilvēkam apskatīt pa priekšu,un tad es uzrunāju,bet dēls ka tā ne.
BlackyMan (2007-07-19 11:17)  [visi komentāri]  [visi komentāri šajā grupā]
 just feel it, es to saucu par fluiidu kjershanu, ir cilveeki kuriem ir vajadziigs, lai tu vinjiem uzreiz pieveers uzmaniibu, ir cilveeki, kurus tas kaitina, taapeec, viennoziimiigas atbildes nav.
Bet ja runaa par manu poziiciju, ir tomeer jauzdod jautaajums, lai cilveeks zinaatu, ka tu kaa paardeveejs jau esi vinjam pieveersis uzmaniibu, lai vinjsh jau justos droshaak un vareetu uzdot arii jautaajumus, JO DIALOGS JAUZSAAK VIENMER PAARDEVEEJAM< un tas arii ir jaabeidz paardeveejam, un taa ir dogma.
evelina37 (2007-07-19 11:25)  [visi komentāri]  [visi komentāri šajā grupā]
 Tā arī darām.Ar acīm sekoju viņam,un kad nu redzu,ka meklē jautāju kā palīdzēt atrast to vajadzīgo,jo bieži jau no vienas tehnikas piemeklē vajadzīgo citai tehnikai.
aldinja (2007-07-20 23:42)  [visi komentāri]  [visi komentāri šajā grupā]
 Ir tomeer jaalauj apskatiities,tad piedaavaa,pastaasti kas interesee,tas cilveeku iedrosina.
CELSIM_maaju (2007-07-21 05:19)  [visi komentāri]  [visi komentāri šajā grupā]
 Ja man pajautā-kā palīdzēt? Tad gribas atbildēt- paturiet somiņu!

Dogma par dialogu ir interesanta, bet - vismeistarīgākais pārdevējs pratīs sākt dialogu ar skatienu vien...

Un -ja pircējs grib vēl ko jautāt, bet "pārdevējs beidzis dialogu"?
evelina37 (2007-07-21 08:22)  [visi komentāri]  [visi komentāri šajā grupā]
 Nu manā veikalā palīdzība varētu būt sievietei iznest eļļas kannu,un arī tad mēs Padomju laika sievietes esam pārāk stipras,un tādēļ cita pat var apvainoties,jo uzskata,ka pati var un neļaus vīrietim nest to 20.litru kannu ar eļļu,kura tomēr ir smaga.
evelina37 (2007-07-21 08:24)  [visi komentāri]  [visi komentāri šajā grupā]
 Tā ka secinājums viens,ka tik tiešām pārdevējam cilvēks jānovērtē ar acīm,un tad kā nu kuro reizi vajaga,jāreaģē.
CELSIM_maaju (2007-07-21 14:17)  [visi komentāri]  [visi komentāri šajā grupā]
 Par kannām, protams, ---

Es biju domājusi to klasisko pārdevēja uzrunu,ko jādzird veikalā, tikko kādu lietu ilgāk apskati.

Ja tas ir vēl piedevām izteikts absolūti vienaldzīgā intonācijā, biedē prom! Ir taču daudzi veikali, var mēģināt citur!
evelina37 (2007-07-22 01:47)  [visi komentāri]  [visi komentāri šajā grupā]
 Man patīk kur strādāju,jo kaut esmu sieviete esmu tā saradusi ar tiem dzelžiem,un visu kas tehnikai vajadzīgs,ka man patīk,un ir patīkami,ka kādreiz vari būt gudrāka par vīrieti arī tehnikā.
Rādu no 1 līdz 10 (kopā 10)

Šī tēma ir slēgta un to vairs nevar komentēt
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅